Forum > HMS/EDS klachten

Herkennen jullie...?

(1/25) > >>

Marielle:
Heb je klachten/trucjes waarvan je niet weet of het bij HMS/EDS hoort of wat het is? Vraag het hier!

simone:
Gister zo iets raars!!!!
Ik pakte het botje van de hond van de grond nou dat weegt dus niks het hondje is 20 cm dus kun je wel nagaan wat voor botje.
Ik voel iets in mijn vinger en binnen een paar seconden vinger 2x zo dik en blauw en zeer dat het deed.
Dit bleef zo de hele dag en vanmorgen was het weg.
Weet iemand wat dit is en of dit ook iets te maken heeft met hms?

edith:
Ik heb dit zelf niet,maar mijn man wel vaak.Die heeft geen HMS,maar wel enorm bv, een enorm kwetsbare huid.Die wordt al blauw als je er naar kijkt.Maar hij heeft ook vaak dat hij een blauwe dikke vinger krijgt,na bv. heel licht stoten of een bepaalde beweging.Dit doet ook erg zeer.Het lijkt wel alsof er dan een ader is geknapt ofzo.Dit blijft een aantal uren zo en dan zakt het af en trekt de kleur ook weg.Echt weten wat het is,doen we niet en naar de dok gaan met iets wat alweer over is doet mijn man ook niet.Maar het is een apart fenomeen en het is dan ook echt heel pijnlijk.Misschien dat andere meiden hier wat over weten.Ik ben ook wel nieuwschierig.

ps.Misschien kun je de titel van je topic veranderen in plotseling pijnlijke blauwe vinger of zoiets.Dat geeft de inhoud beter weer en is dan ook makkelijker voor anderen terug te vinden als ze info zoeken.

simone:
Ik ga het proberen weet niet of het lukt hoor!!!

simone:
Het is gelukt  :-[
Dat is de perfecte omschrijfing het voelt idd alsof er iets met je spiertje gebeurd en mijn vinger werd daarna ook helemaal stijf

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie