Forum > HMS/EDS klachten

Lopen

<< < (2/3) > >>

Annemarieke:
Ik sleep ook meer met rechts en het is een stuk erger als ik moe ben, dit was ook een van de eerste klachten waarmee mijn ouders met mij naar de dokter gingen toen ik nog geen diagnose had (lang, lang geleden :P ). Maar vooral als ik erg moe ben dus.

Zwaantje:
Ah! Wij hebben slepende rechter beentjes. Haha. het kan dus bij EDS horen. Ben alleen benieuwd waar dit dan aan ligt

rozemarijn:
Ik heb een wat slepender linker been. Hoewel mijn benen optillen tijdens het lopen altijd al lastig ging. Ik slof zeg maar. Dat riep mijn moeder ook altijd : niet zo sloffen, til je voeten eens op. Maar t lukt me gek genoeg niet zo. Links is het bij mij erger dan rechts. Waar het aan licht weet ik ook niet zo. Toch misschien door een verstoorde proprioceptie? waardoor je been niet meteen weet waar hij zich in de ruimte bevind en daarom wat sleperig wordt? Ik weet het niet hoor, maar dat lijkt me niet heel onlogisch.

Leonoor:
Joehoe, gisteren voor het eerst sinds tijden zo'n 30 meter gelopen zonder echte problemen! :) Dat is dus wel een stimulans bij het opbouwen van het lopen. Nu de kunst om niet té enthousiast te worden en te gaan overbelasten. (Dat had ik vorige keer gedaan, waardoor de vooruitgang helaas zo weer weg was. Goede les dus...)

Zwaantje:
Jeeeej, goed bezig!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie