Forum > HMS/EDS klachten

Rug- en nekklachten

<< < (2/50) > >>

zonne:
Ik heb een constant doof gevoel in mijn linkerbeen aan de zijkant, al jaren. Heb een tijdje bij een chiropractor gelopen, maar die wilde mij na een keer of 4 niet verder behandelen, durfde het niet mee aan. Had hij net alle wervels rechtgezet en zodra ik in beweging kwam om van de behandeltafel af te komen schoot alles weer verkeerd, je kon alle wervels gewoon horen knakken en sommige zag hij gewoon verschieten. Hij had zoiets nog nooit meegemaakt en wilde mij toen niet meer verder behandelen, omdat hij bang was dat hij daarmee schade aan zou richten.

Nihlaeth:
Mijn nekklachten zijn enorm aan het verergeren. De eerste wervel onder mijn schedel staat sinds zaterdag scheef en heb knipperlicht uitvals verschijnselen... Met bijna elke hoofdbeweging hoor ik hem zachte knakjes en schuurgeluidjes maken.

Mijn fysiotherapeut heeft me nu een halskraag geleend, het is niet meer verantwoord om zonder naar buiten te gaan wegens het trillen en schokken. Ik heb met spoed een afspraak weten te krijgen bij een manueel therapeut op aanraden van mijn fysio. Zij zelf durft buiten de spieren er omheen los te masseren niks te doen. Ik mag morgen meteen langskomen.

Annemarieke:
Ik heb al een paar weken erg last van m'n nek, paar weken terug naar een kermis geweest en door wat vrienden in een attractie gepraat. Sinds die tijd heel veel last. :( Voelt alsof m'n hoofd te zwaar is voor m'n nek, het zwiebert alle kanten op.

Rika:
@Nih,

schiet weer lekker op allemaal zeg. Hopen dat die peut morgen wat voor je kan betekenen!!

Sterkte

rozemarijn:
@ Nih: oh jeetje...dat klinkt wat minder leuk allemaal... Ik hoop dat t een beetje helpt, die kraag.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie