Forum > School, studie, werk en uitkering

Langstudeerders boete

<< < (6/7) > >>

Annemarieke:

--- Citaat van: Corine op  1 oktober 2012, 14:17 ---Zou fijn zijn! :) Nog maar wel even afwachten wat er dan voor in de plaats komt...

--- Einde van citaat ---

Waarschijnlijk sociaal leenstelsel en ik betaal liever 3000 euro extra collegegeld als het dan toch moet omdat het uitloopt dan dan dat ik al m'n stufi moet terugbetalen.

Annemarieke:
Ik hoop dat ze dat leenstelsel alleen invoeren voor nieuwe lichtingen studenten. :P

Leonoor:
Ik denk alleen dat ze dat niet doen.
Zelfs bij de langstudeerboete vond de rechter dat de spelregels tijdens het spel verandert mochten worden.. En ze willen natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk geld kunnen verrekenen als bezuiniging. :(

Annemarieke:
De langstudeerboete was toch een verhoging van het collegegeld? Het heet dan wel een boete, maar volgens mij kwam het erop neer dat het collegegeld gewoon (ongeveer) 3000 euro wordt. Is heel veel, maar an sich kan dat natuurlijk gewoon. Het collegegeld wordt immers elk jaar verhoogd, maar met 3000 is natuurlijk erg veel, maar het is een verhoging en volgens mij kan dat gewoon.

Maar ik heb me er niet voldoende in verdiept om het te weten. Het kan ook best een aparte boete zijn, maar zoals ik het begrijp noemen ze het een boete maar is het in feite een verhoging van het collegegeld.

Ilona:
Dat kan maar dan zou het wel op een factuur moeten staan en wat ik van mijn broertje begreep heeft hij gewoon twee facturen gekregen en dan spreek je feitelijk financieel gezien niet meer over een verhoging

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie