Forum > School, studie, werk en uitkering

Belastingaangifte

<< < (6/7) > >>

zonne:
hier een hele goede site waarop je kunt zien wat je wel en niet mag opvoeren als specifieke ziektekosten:

http://www.meerkosten.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=106&Itemid=129

ik zie daar overigens dat je inmiddels zelfs 0,35 ct per km op kan voeren, ik heb die 0,30 ct van vorig jaar aangehouden bijmijn aangifte. (had nog niet opnieuw gekeken op deze site bij mijn aangifte dit jaar)

en dit staat er op die site over eigen bijdrage:

Eigen bijdragen
 •De wettelijke eigen bijdrage voor verblijf in een AWBZ-instelling is niet aftrekbaar.
 •De wettelijke eigen bijdragen voor verpleging, verzorging of begeleiding vanuit de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ) zijn niet aftrekbaar. Ook niet als u gebruik maakt van een persoonsgebonden budget.
 •De wettelijke eigen bijdragen voor huishoudelijke hulp, (woning)aanpassingen of voorzieningen vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) zijn niet aftrekbaar. Ook niet als u gebruik maakt van een persoonsgebonden budget.

Zwaantje:
Ik snap de jaaropgaaf van het UWV niet.. Dit is mijn eerste keer dus (A)
Maar waar staat de loonheffing dan?

Lientje:
ik zat het in te vullen ik kom rond de 2000 euro uit maar ik heb dan school kosten en extra ziektekosten plus wajong.
kan dat dan kloppen?

@zwaantje meeste staat toch al ingevuld naar 1 maart bij mij ieder geval wel.

Amanda:
wat je terug krijgt, of je inkomsten?

Zwaantje:
Bij mij staat niks zelf ingevuld!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie