Forum > HMS/EDS klachten

Gewichtsproblemen

<< < (3/9) > >>

Rika:
Ik herken dit wel. Toen ik moest aankomen en bij de dietiste was ervoor moest ik van haar niet proberen hele boterhammen te eten maar hapjes. Dus als een hele boterham te veel is een halve. Na een paar dagen een halve en een hapje. En zo opvoeren. Dat heeft wel goed geholpen. In mijn geval wat te veel :D

Ik probeer nu weer wat kwijt te raken maar nu ben ik zo gewend aan veel meer eten dat het me moeilijk af gaat.

Annemarieke:
Oh, dat is wel een goede tip. Dank je wel.

Rika:
Ik heb ff terug gekeken voor je in m'n aantekeningen en heb nog een tip voor je. Verrijk je eten. Wat ze bedoeld is als je bv fruit eet een handje noten erbij. En dan wel de gezonde ongezouten. Parantoten, walnoten, amandelen, hazelnoten die richting. En dat kan je ook met sla doen. Pijnboompitjes, fetakaas etc. Dan zitten er wat meer calorieen in maar zonder dat het slecjt is voor hart en bloedvaten.

Tjaatje80:
Hallo dames,

Zelf zou ik heel graag wat kilo's kwijt willen.
Door de prednison (afgelopen jaar 7 maanden gebruikt) en het weinig kunnen bewegen ben ik best veel aangekomen. Dit doet mij best veel verdriet.
Afvallen is erg moeilijk. Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd maar strandde steeds (ws door de prednison).
Nu ga ik als het goed is aan het Cambridge dieet beginnen.
Volgende week heb ik een intake gesprek. Dit is een soort eiwit shakes/repen/soepen dieet.
Het fijne weet ik er ook nog niet van.
Mogelijk is dit ook een goed alternatief om aan te komen.............

Sterkte allemaal.

Liefs Thea

darkangel:
Ik zou ook best flink wat kwijt willen. Alleen lukken wil het niet. Bne nu 164 cm en 88 kilo. Er zou 20 kilo af moeten, maar ben al blij met 10

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie