Forum > (Rolstoel)sport

Rolstoeldansen

<< < (5/6) > >>

rozemarijn:
wat klinkt dat leuk. Ik woon echt veel te ver uit de buurt en de vereniging hier in de buurt vind ik een beetje (sorry) suf....dus ik houd t maar bij hockey ;)

Marielle:
Ik kwam van de week bij toeval terecht bij een groep rolstoeldansers (in een van de verpleeghuizen waar mijn moeder werkt) en mocht gelijk een dansje meedoen. Ik heb me prima vermaakt, maar vond het niveau voor mij echt veel te laag (vooral mensen in een elro die niet eens zelf sturen). Stukje naar voren, stukje naar achteren, dan heel langzaam draaien, en dan heb je het wel ongeveer. Als vrijwilliger ga ik misschien nog wel een keer terug, vond het wel gezellig.

jenneke:
In goor is het ook heel erg gezellig ;) en het is geweldig leuk om te doen!

rozemarijn:
Dat niveau kwam ik ook in terecht dus Marielle..... Ik hoop dat er ergens nog een groep is waar jij dan wel beter tussen zal passen.

Marielle:
Ik denk ook dat het op zo'n manier wel een hele leuke activiteit en tijdsbesteding is, maar ik wil ook echt sporten. Het gaat me dan trouwens meer over de sfeer dan over het niveau op zich, het was mij iets te vrijblijvend.

Ik heb helaas nog steeds geen eigen vervoer en weinig tijd + energie momenteel, ik hoop echt dat het toch een keer gaat lukken om ook een keer in goor te kijken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie