Forum > HMS/EDS klachten

Littekens

<< < (2/4) > >>

Enoël:
Het ligt misschien ook het soort litteken. Maar ik heb bij meerdere littekens, zowel nieuw als een paar jaar oud, dat ze minder zichtbaar werden na smeren met bio-oil. Maar misschien is het ook heel erg afhankelijk van hoe je huid werkt.

@Ophée; ik zou het wel eerst overleggen met de dokter ja. Je kunt beter zeker weten of je zonder problemen er iets op kunt smeren dan dat je er straks te laat achterkwam dat het geen goed plan was

Orphée:
Ik moet 26 augustus op controle,  zal wachten met smeren en dan vragen.
Bedankt voor alle tips.

Marianne:

--- Citaat van: Enoël op 20 juli 2014, 15:42 ---Maar ik heb bij meerdere littekens, zowel nieuw als een paar jaar oud, dat ze minder zichtbaar werden na smeren met bio-oil.

--- Einde van citaat ---
Misschien flauw, maar ik ben dan gelijk benieuwd of je zeker denkt te weten dat het minder zichtbaar worden kwam door de olie. Mijn littekens zijn namelijk ook na verloop van tijd minder zichtbaar geworden (zonder olie).

Enoël:
Ik ben het litteken van mijn blinde darm operatie pas na 5 jaar in gaan smeren. Hij was in die 5 jaar al wel minder zichtbaar geworden natuurlijk, maar dat proces stond al een tijdje stil. Na het smeren met die olie is hij nog minder zichtbaar geworden. Dus ik heb wel het idee dat de olie geholpen heeft

Zwaantje:
Ik heb een litteken op mijn hand/pols, dit kwam door een ongelukje met glas. Dat is nu ongeveer twee jaar geleden gebeurt. Sinds kort heb ik vaak soort pijn scheuten in de vorm van jeuk. Dus alsof het zo erg jeukt dat het pijn doet. Dit zit precies op het litteken.. Wat kan ik hiermee?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie