Handbikes
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Handbikes  (gelezen 151081 keer)

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #330 Gepost op: 6 maart 2013, 19:16 »
Nee, ik heb gezocht maar ik kon niks vinden! Ik heb trouwens de Speedy Duo 2..

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #331 Gepost op: 6 maart 2013, 20:45 »
Ik heb geen speedy maar wel een rolmaat ;). Die van mij is 1.20m lang en 95cm hoog. Een stricker verschilt qua maat niet heel veel van een speedy geloof ik.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #332 Gepost op: 6 maart 2013, 21:31 »
Ah, super, dankjewel!! Dat zal inderdaad wel redelijk gelijk zijn.  ;D

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #333 Gepost op: 13 maart 2013, 20:51 »
Ik werd vanavond gebeld volgende week woensdag wordt mijn handbike gemaakt, de leverancier neemt hem donderdag mee naar Nederland en belt dan voor een leverings afspraak :D Uiteindelijk wordt hij zilver ipv zwart. Zwart zou nog weken extra duren dus belde hij of ik nog steeds zwart wilde. Nou doe dan maar zilver ;)

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Handbikes
« Reactie #334 Gepost op: 13 maart 2013, 21:01 »
Hihih ik denk dat de kleur van een handbike niet zoveel toegevoegde waar heeft je gebrukt hem immers alleen voor het vervoer en niet voor de mooiigheid dat vind ik met een rolstoel wel anders omdat je daar mee ook overal heen gaat!

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #335 Gepost op: 22 maart 2013, 10:28 »
Gister gehoord dat ik de opklapbare standaard ga krijgen. Zo fijn. Nu zit steeds de standaard half los. Valt er dan nog net niet onderuit. Vrijdag gaan ze hem er onder maken.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #336 Gepost op: 26 maart 2013, 13:55 »
Woensdag 3 april krijg ik mijn handbike  ;D

Martinuzje

  • Gast
Re: Handbikes
« Reactie #337 Gepost op: 26 maart 2013, 16:28 »
Woensdag 3 april krijg ik mijn handbike  ;D

Nice Rachel! Ik hoop dat dat dan in 1x goed gaat met afleveren en afstellen  ;)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #338 Gepost op: 3 april 2013, 18:15 »
Yeahhh! Mijn handbike is vandaag bezorgd.. Ik kan tot 19 km per uur volledig elektrisch dmv draaigas of tot 26 km per uur zelf bikend met ondersteuning  ;D En even getest ik kan ik in de schuur aan en af koppelen en de schuurdeur zit naast mijn voordeur dus ideaal omdat ik niet ver kom zonder e-motion buiten.  ;D

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #339 Gepost op: 4 april 2013, 07:10 »
Wow, dat klinkt goed! Heerlijk, geniet ervan.  :)

Myrthe

  • Gast
Re: Handbikes
« Reactie #340 Gepost op: 8 april 2013, 09:47 »
Super zeg, dankzij een fijne arts krijg ik nu waarschijnlijk ook tegelijk met mn rolstoel een handbike, waarschijnlijk de speedy duo 2 :D nu moet de gemeente nog even goedkeuren..

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #341 Gepost op: 8 april 2013, 14:57 »
Ow wat fijn Myrthe!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #342 Gepost op: 4 mei 2013, 12:39 »
Twee maanden geleden kwam er een monteur van B**nh*kk*r bij mij voor een reparatie. Ik had doorgegeven dat het kastje van mijn Speedy Duo 2 niet meer aangaf hoe vol de accu nog was, omdat de lampjes het niet meer deden. Dat lijkt me een beschrijving van het probleem die voldoet, maar blijkbaar vertrouwen ze daar niet op. Er kwam een monteur, natuurlijk zonder kastje, om het probleem in te schatten. Ja, er moest een nieuw kastje komen (goh)! Dus hij een tekening maken van het kastje, gegevens opschrijven en weg was hij weer. Deze week kwam er weer een monteur. Hij vroeg me wat het probleem was, ik vertelde dat de lampjes in het kastje het niet doet. Daarop vertelde hij me dat hij er een ging bestellen. Ehm.... heeft jouw collega dat dan niet gedaan? Nee, dat kon niet, want ze moesten eerst weten wat er precies besteld moest worden. Ik pakte het formulier uit zijn handen en wees de tekening aan die zijn collega er de vorige keer op had gemaakt. Een tekening bleek echter niet te volstaan, deze monteur wilde een foto maken van het kastje (de tekening leek echt heel erg goed hoor!) en moest het serienummer van de handbike weten. Serieus... dat had ik toch wel gewoon door kunnen bellen? Afijn, de monteur in kwestie is dertig minuten bezig geweest met telefoneren om de juiste gegevens door te kunnen geven. En nu is het weer afwachten geblazen... Overigens vond hij twee maanden helemaal niet lang, hij wist me te vertellen dat sommigen wel een half jaar op een dergelijke reparatie wachten. En dat zonder schaamte hè... Niet te geloven. Ik ben benieuwd hoe lang deze soap nog gaat duren.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #343 Gepost op: 4 mei 2013, 13:06 »
 :o Belachelijk zoiets zo gewoon gelijk besteld kunnen worden en daarna geleverd en gemonteerd!

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Handbikes
« Reactie #344 Gepost op: 4 mei 2013, 13:47 »
Hmmm waarschijnlijk moet ik mijn handbike aan de wilgen gaan hangen. Ik hoop op een goed oplossing via reva.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal