Slapen bij andere mensen
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Slapen bij andere mensen  (gelezen 4112 keer)

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Slapen bij andere mensen
« Gepost op: 22 januari 2012, 06:53 »
Vannacht liep ik aan tegen waar ik al een aantal keer tegenaan gelopen ben: logeren.
Het was allemaal prima geregeld, maar toch word ik tijdens zo'n logeerpartij altijd wakker met rugpijn en meer luxaties dan normaal. En dat terwijl de matras niet eens zo slecht lag naar mijn idee.
Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik zowat mijn eigen bedje mee moet gaan slepen of zo...
Hoe doen jullie dat als je bij anderen gaat logeren? Zeg je dan gewoon van tevoren wat je nodig hebt, of...?

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2012, 08:49 »
Ik heb er gelukkig niet zoveel laat baan, slaap overal wel goed (of goed genoeg als het maar voor een paar nachtjes is). Als ik veel laat heb van mijn heup sleep ik een voedingskussen mee om mijn ben op te leggen (ik slaap dan op mijn zij).

Als je bij mij zou komen logeren zou ik het alleen maar fijn vinden als je van te voren aangeeft wat je nodig hebt.

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2012, 09:01 »
ik heb hier ook regelmatig een logee.
die neemt gewoon de topper mee en der kussen.
en die gooien we dan gewoon op mijn bank.
mijn bank is vrij groot namelijk :).
of een luchtbed.
maar ik kan opzich best goed slapen ergens anders.
soms neem ik wel me eigen kussen mee maar eigenlijk bijna nooit.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2012, 10:05 »
Opzich gaat het bij mij wel goed als ik maar op een matras lig... mag op de grond mag op bed zijn. Maar geen luchtbed. Heb wel eens bij een vriendin gehad die samenwoonde en geen logeerbed had, is haar vriend op een luchtbed gaan liggen en ik naast haar. (a) En bij mijn beste vriendin op het logeerbed. Mijn moeder had op de logeerkamer wel een matras liggen waar ik last van kreeg die voelde zo hard als een baksteen dus toen mijn oude matras op het logeerbed gelegd en sindsdien gaat dat ook goed.

Ik loop er wel tegen aan dat veel mensen toch een trap hebben om binnen te komen of om naar de slaapkamer te gaan... Een hele goede vriend van mij woont op de 3e verdieping en heeft geen lift. Vind het super jammer dat ik daar niet meer langs kan.

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2012, 10:17 »
Ik slaap ook wel eens bij iemand anders, niet vaak meer maar af en toe wel. Tjah op welke manier dan ook slapen bij een ander (matras/bank/luchtbed) ligt nooit zo lekker als je eigen bed en dan ervaar ik ook wel meer klachten, maar goed voor dat ene nachtje of die paar nachtjes maakt dat me niet zo uit.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2012, 20:45 »
Voor Altrecht nam ik altijd mijn eigen kussen mee, dat scheelt enorm voor mijn nek. Maar goed, ook daar had ik een anti-decubitus matras en verder kan ik eigenlijk niet meer bij iemand anders slapen vanwege de thuiszorg en hulpmiddelen.
Collective madness is called sanity

Martinuzje

  • Gast
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2012, 21:32 »
Bij mijn ouders slaap ik in het oude bed van mijn zusje. Daar zit een behoorlijk baggermatras in en het kussen laat ook de wensen over. Dus meestal kom ik enorm brak uit bed als ik daar slaap. Nu is dat meestal maar voor 1 of 2 nachtjes, en dan slaap ik thuis weer des te beter... Ik zou het liefst wel mijn eigen kussen mee willen nemen, maar aangezien ik meestal met het OV naar me ouders ga en niet teveel mee wil zeulen, laat ik die gewoon thuis...

Verder als ik bij anderen logeer, vraag ik meestal van tevoren even wat voor bed ze hebben... Luchtbed kan ik absoluut niet op slapen dus dan blijf ik eerder thuis dan dat ik bij iemand zou gaan logeren :-[

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Slapen bij andere mensen
« Reactie #7 Gepost op: 23 januari 2012, 10:12 »
Als ik ergens logeer, snap ik dat ik niet zal slapen zoals ik thuis gewend ben. Maar echt enorm last van iets hebben, nee dat valt an sich mee. Ik stel me er ook van te voren op in, en accepteer dat ik met iets meer pijn en luxjes een bed uit kom...

Ik logeer weleens bij iemand, maar meestal beland ik op een bed met een matras en dan is dat gewoon oke. Op een luchtbed heb ik meer problemen mee, maar ja, een paar nachtjes tanden op elkaar dan maar.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal