Forum > (Rolstoel)sport

Sportrolstoelen

<< < (3/5) > >>

Lientje:
ik heb mijn sport stoel bij emcart vandaan en daar hebben ze heelveel verstand ervan.
meer ook omdat daar wat topsporters werken :)

Yoshi:
ik ben idd van mening dat bedrijven er veel verstand van hebben maar ik ben ook van mening dat ze hun best zullen doen je zoveel mogelijk aan te smeren...
en daar heb ik nou eenmaal het geld niet voor me budget is niet bepaald groot als je zo rondkijkt naar alleen al basisprijzen dan hou ik bijna niks over....
dus ik kijk eerst met de ergo ernaar en dan ga ik wel shoppen hoor hun verhaal wel aan waarom ze vinden dat ik dat nodig heb maar ik wil eerst beetje bepalen met de normale ergo wat die denkt...

Lientje:
je kunt toch gewoon zeggen van dit dit en dit heb ik nodig en dit is mijn budget.
dan komen hun wel met een stoel hoor.
ze gaan je echt geen stoel voor 5000 euro verkopen als je er maar 3000 hebt.

darkangel:
En misschien naar tweedehands kijken. Kijk goed zitten is belangrijk, maar je zit er niet dagelijks uren in. Dus je kan met iets minder goed passend toe. Als de breedte maar goed is. Dan kan je met de rest wat met een cm meer of minder toe.

Yoshi:
@ Dark Angel, ik heb bepaalde eisen nodig die je bijna nooit tegenkomt, en erop te zetten is. ik heb erg lange bovenbenen en die maten die dan enigzinds in de buurt komen ik heb niks aan een frame die 10cm te kort is. want daar kunnen mijn knieen niet tegen ik wil nl niet met een gebroken onderlijf uit een sportstoel komen..
Ik heb er heus wel naar gekekne maar je komt ze zo ie zo al bijna niet tegen en zeker geen stoelen met mijn 'niet' standaard maten...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie