Studie - gesloten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Studie - gesloten  (gelezen 76749 keer)

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #225 Gepost op: 8 oktober 2012, 20:17 »
@ Wendela: de auditie houdt in dat ik nog een toelatingsexamen voor mijn hoofdvakinstrument moet doen. Dit omdat ik langer dan een jaar weggeweest ben bij de school, en ze zeker willen weten dat mijn fluit niet al die tijd in de kast heeft liggen verstoffen ;) Het stelt echt weinig voor, zeker omdat school me gevraagd heeft of ik terug wil komen studeren (ze wijzen me dus echt niet af), maar toch even een spannend momentje als het eenmaal zover is!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #226 Gepost op: 8 oktober 2012, 22:44 »
Wanneer moet je auditie doen? Succes gewenst!

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #227 Gepost op: 9 oktober 2012, 06:52 »
Waarschijnlijk tweede week december. Het zou eigenlijk net voor de kerstvakantie moeten, maar dan zit ik midden in de kerstconcerten (5 in één week... pfff!), dus ik heb netjes aangegeven dat dat geen succes zou zijn. Iets met grenzen aangeven... goed zo Pino! :)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #228 Gepost op: 9 oktober 2012, 12:03 »
Succes dan maar!!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Studie
« Reactie #229 Gepost op: 9 oktober 2012, 17:46 »
successs

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #230 Gepost op: 11 oktober 2012, 19:38 »
Volgende week donderdag heb ik tentamen. No way dat ik dat ga halen. Heb het boek nog niet eens uit... Zucht. Was toch iets te enthousiast met mijn studieplanning. Dat wordt een maandje later de herkansing of zo. Drie vakken tegelijk doen en daarbij ook nog verhuizen en ook nog lezingen en workshops geven die je moet voorbereiden, is toch een beetje veel van het goede... Maar het zijn wel leuke dingen gelukkig ;). Geef het studeren maar op voor vanavond. Heb kleine oogjes, hoezo moe?! Ga zo wel lekker een filmpje kijken of zo :).

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #231 Gepost op: 12 oktober 2012, 12:25 »
Doe maar even rustig aan inderdaad. Het gaat al hartstikke goed met je studie als je kijkt wat je er allemaal naast doet!

Ik denk dat ik na mijn studie nog wil gaan promoveren. Ik wil sowieso verder in de 'Gender Studies', dus misschien nog een tweede master en daarna promoveren? Ik hoef het niet perse na mijn huidige master, maar het is wel iets wat ik nog wel zou willen doen.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #232 Gepost op: 18 oktober 2012, 12:33 »
Vanavond heb ik dus mijn tentamen. Als ik het haal ben ik óf geniaal óf ik ben heel goed in het gokken van het juiste antwoord. Een van beiden ;). Maar ik reken op een onvoldoende en dan denk ik eerder aan een 3 of 4 dan aan een 5...

Myrthe

  • Gast
Re: Studie
« Reactie #233 Gepost op: 18 oktober 2012, 13:59 »
Ik duim ook mee marianne!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #234 Gepost op: 18 oktober 2012, 22:44 »
Twee fouten te veel. Ben dus niet geniaal :P. Dan maar de herkansing :).

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #235 Gepost op: 19 oktober 2012, 14:59 »
Nou, ik vind dat je het toch nog goed gedaan hebt. Twee foutjes te veel is niet zo heel veel!

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #236 Gepost op: 21 november 2012, 17:13 »
Zijn er hier mensen die niet met de rolstoel naar school / werk gaan maar wel moeite hebben met lang staan?
Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat met presenteren voor een groep het beste kan oplossen.


Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #237 Gepost op: 21 november 2012, 17:19 »
Toen ik nog niet met de rolstoel ging, schoof ik altijd een tafeltje naar de plek waar ik moest staan tijdens de presentatie. Daar ging ik dan half op zitten, half tegenaan staan zeg maar. Mijn benen hadden daar de juiste lengte voor in verhouding tot de tafels ;). Maar dan blijf je wel statisch op een plek, je loopt dan niet door de ruimte.

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #238 Gepost op: 21 november 2012, 17:22 »
Ik ben ondertussen rolstoeler, maar niet altijd geweest. Presentaties kun je ook prima zittend doen, vanaf een hoge kruk (barkruk) ben je lekker zichtbaar, maar als die er niet is kun je ook op een tafeltje gaan zitten.

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #239 Gepost op: 21 november 2012, 17:59 »
Oh dank, dat zijn handige tips! :)

Een hoge kruk zal er niet altijd zijn, maar een tafeltje vrijwel altijd inderdaad.
Jammer dat het dan vrij statisch wordt, maar daar is denk ik weinig aan te doen. Om nou op m'n loopfiets voor de klas te gaan rijden... :P

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal