MIJN BERG!!!
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: MIJN BERG!!!  (gelezen 37584 keer)

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #75 Gepost op: 5 januari 2012, 07:51 »
Rika,krijgt een brief van de gemeente dat de koppelstang wordt toegekend, dit gelooft ze niet en rent met haar gezin naar huis. Om te bellen op het echt waar is. Zo nu kan ik op mijn gemak mijn in trek nemen in de chalet!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #76 Gepost op: 12 januari 2012, 11:47 »
Ik bel aan bij het chalet en vertel Ilona dat er een heel mooi aangepast huis is vrijgekomen voor haar. Heel blij gaat ze kijken, ik trek het chalet in, doe de deur op slot en verstop me achter de bank..

MIJN BERG

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #77 Gepost op: 12 januari 2012, 22:26 »
hahahhahahahahah, dan kom ik terug bij Roos om te vertellen dat ik de woning accepteer! Maar dat ik tot dat ik er daadwerkelijk in kan nog wel even in de chalet moet wonen en stuur Roos terug naar beneden.

mijn berg

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #78 Gepost op: 1 februari 2012, 16:15 »
Ik klop op de deur om Ilona te vertellen dat de nieuwe IKEA-catalogus uit is. Voor in haar nieuwe huisje moet ze natuurlijk gaan shoppen! Uitgelaten rent ze de berg af om inkopen te gaan doen.

Ik verschans me in het chalet: lekker warm! MIJN BERG!!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #79 Gepost op: 3 februari 2012, 11:22 »
Ik kom de berg op zie zie LunaJulia schilderen....ik klop op de deur en vertel haar dat ze haar werk willen exposeren. Helemaal blij gaat LunaJulia naar beneden..

Ik ga lekker in het chalet zitten, pak mijn haakwerk, doe de deur op slot en kijk uit het raampje naar de sneeuw...

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #80 Gepost op: 8 februari 2012, 23:17 »
Ik sms roos dat er een uitverkoop is op Ravelry.com, alle haakpatronen 10 cent! Roos Racet naar haar computer thuis.

Ik rij op mijn gemakje de berg op, eenmaal boven gaat mijn rolstoel stuk... Mij krijg je hier voorlopig niet meer weg, mijn berg!
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #81 Gepost op: 13 februari 2012, 08:59 »
Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik een bedrijf gevonden dat hijskranen verhuurt tegen een redelijke prijs. Omdat Nih toch wel honger kreeg en al dagen niet onder de douche was geweest, leek het me wel zo aardig om haar van die berg af te krijgen. Met stoel en al wordt ze naar beneden gehesen.

Aangezien ik nu alleen op de berg ben achtergebleven, neem ik mijn intrek in het huisje. MIJN BERG!!!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #82 Gepost op: 4 maart 2012, 20:14 »
Ik had wat boeken meegenomen om te lezen, maar die zijn uit. Ik verveel me kapot op mijn berg. Hij bekijkt het maar! Ik ga mooi naar beneden.

Offline anoesjka

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 271
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #83 Gepost op: 4 maart 2012, 20:24 »
Daar zat ik al op te wachten, ik stap op mijn paardje en rijd naar boven, erg leuk hier! mijn berg

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #84 Gepost op: 5 maart 2012, 00:36 »
Ik zwaai met een bosje wortels en in rengalop komt Anoesjka's paardje met haar er natuurlijk op naar beneden gestormd. Ik rij met mijn nog steeds niet gerepareerde maar inmiddels half functionerende rolstoel naar boven. Pfff het stinkt hier naar paardenpoep... Gauw naar binnen. Mijn berg!
Collective madness is called sanity

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #85 Gepost op: 5 maart 2012, 05:43 »
Ik klop bij Nih op de deur...zeg Nih.. je katten willen eten hebben...en daar gaat Nih....
Zo ik ga hier eens even fijn warme chocolademelk drinken, op mijn berg!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #86 Gepost op: 5 maart 2012, 18:57 »
Neemt N. mee naar onder aan de berg en laat hem een serenade zingen. Rozemarijn vind het zo romantisch dat ze snel naar beneden gaat en in zijn armen vliegt. Ik snel me naar boven het huisje in Mijn berg

Martinuzje

  • Gast
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #87 Gepost op: 6 maart 2012, 07:14 »
Het is zo koud in het huisje dat ik onderaan de berg een lekker straalkacheltje neerzet. Ik roep Rachel dat ze het straalkacheltje kan komen halen. Op het moment dat ze de berg afloopt om het straalkacheltje op te halen, ren ik snel naar boven, duik het huisje in en draai de deur snel op slot. Eenmaal binnen zet ik een lekker muziekje aan en ga ik zitten wegdromen... *ben dr ff niet*

MIJN BERG!!!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #88 Gepost op: 6 maart 2012, 07:59 »
Gelukkig staat het raam van het huisje open. Ik gooi een rookbom naar binnen door dat raam. Martine rent hoestend naar buiten door de voordeur. Ik sniek naar binnen. Nu is het mijn huisje!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: MIJN BERG!!!
« Reactie #89 Gepost op: 6 maart 2012, 11:26 »
Ja jouw huisje, maar MIJN BERG.. ik ga met een kraanwagen naar de berg en takel Marianne met het huisje en al van de berg af. Daarna bouw ik een luxe villa op de berg en ga erin zitten.. MIJN BERG en MIJN VILLA..

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal