Het grote elro topic
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Het grote elro topic  (gelezen 67302 keer)

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Het grote elro topic
« Reactie #165 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:34 »
Het mag ook eindelijk wel eens goed gaan zeg... Ik ben blij voor je dat die passing zo positief was, hopen dat het nu allemaal vlot en soepel gaat verder :)
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #166 Gepost op: 2 oktober 2012, 14:41 »
Dit klinkt toch erg hoopgevend!
Heb je enige idee hoe lang de levertijd is?

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #167 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:19 »
Nee geen idee hoelang de levertijd is Marianne. Werd vandaag gebeld door de WMO consulente, ze had mijn ergo gebeld en die was erg blij met wat er uit de passing was gekomen. Nu moet eerst Meyra de offerte sturen naar de WMO consulente, de gaat hem zeker goedkeuren, dan moet ie nog langs de toetser en daarna kan hij besteld worden. dat er een nieuwe elro komt is dus al zeker, of het deze wordt hangt dus vooral af van de toetser en de argumentatie van de WMO consulente.

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #168 Gepost op: 22 oktober 2012, 22:10 »
Er zit schot in de zaak! Ben vandaag opnieuw gebeld door de WMO consulente, ze had de offerte binnen en gaat deze nu goedkeuren en de opdracht naar Meyra sturen de elro te bestellen. Van een lotgenote die dezelfde elro heeft weet ik dat bij haar de levertijd 3 weken was (kon het bijna niet geloven!) Misschien heb ik dus mijn nieuwe elro al voor de kerstvakantie!! Ik durf er nog niet echt op te hopen, maar merk wel dat huidige elro het aan het begeven is (piept en kraakt aan alle kanten) en dat ik de slechte vering nu steeds moeilijker te hanteren vind, mijn lijf protesteert constant.

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #169 Gepost op: 23 oktober 2012, 09:31 »
Hoop voor je dat het echt waar is dat hij er met 3 weken is. Zou super fijn zijn.

Myrthe

  • Gast
Re: Het grote elro topic
« Reactie #170 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:54 »
Spannend zeg zonne! Ik duim voor je dat ie dr snel is!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Het grote elro topic
« Reactie #171 Gepost op: 25 oktober 2012, 20:18 »
Spannend zonne! Ik hoop dat alles zo vlot blijft gaan

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #172 Gepost op: 20 november 2012, 12:46 »
Gisteren was mijn ergo hier, om een aanvraag te gaan doen voor een elektrische deuropener en toen heeft ze even gebeld met de WMO en de rolstoelleverancier en kregen we te horen dat ze verwachten dat mijn nieuwe elro er eind deze week/begin volgende week is! Spannend! Ik krijg er zo'n spannend kinderlijk sinterklaasgevoel bij  :P  ;)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #173 Gepost op: 20 november 2012, 13:18 »
Super zonne!


Ik heb gister trouwens iets gelezen over een ASA-veersysteem wat speciaal voor mensen met luxaties is ontwikkeld. Bij indicaties staat ook letterlijk Ehlers Danlos Syndroom. Het werkt met lucht waarvan je de druk zelf in kan stellen. Heeft een van de Elro gebruikers hier ervaringen mee?
« Laatst bewerkt op: 20 november 2012, 13:23 door Wendela »

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Het grote elro topic
« Reactie #174 Gepost op: 20 november 2012, 13:26 »
Ik heb het eerder gezien op internet, maar nog nooit in real life.

Geniet van de nieuwe rolstoel Zonne :)
Collective madness is called sanity

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #175 Gepost op: 20 november 2012, 13:30 »
Nee dat ken ik niet Wendela. Mijn nieuwe elro is wel supergeveerd, scheelt echt zoveel met de puma yes die ik nu heb.

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #176 Gepost op: 20 november 2012, 14:03 »
Wow, superfijn Zonne! Dat schiet echt enorm op al. :)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #177 Gepost op: 20 november 2012, 17:50 »
Wat fijn dat hij er al bijna is!

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #178 Gepost op: 29 november 2012, 11:43 »
Ik zit hier zo ontzettend te balen! Ik werd maandag gebeld of ze gisteren of vandaag mijn nieuwe elro konden komen afleveren. Ik helemaal blij, vroeg voor de zekerheid na of ze de ogen voor het vastzetten in de auto er dan al op hadden gezet (zou in overleg met mij gedaan worden, omdat ik een vrij apart systeem in de auto heb met 3 gordels die ik in een oog op de elro haak en de voorste gordel kan ik dan aanspannen met een hevel). Daar wisten ze niets van. Ging hij even navragen. Oke toen bleek dat ze dachten dat die ogen op de rug gemonteerd moesten worden, maar dat kan helemaal niet omdat ik een Jay rugleuning krijg, bovendien kan ik daar dan zelf helemaal niet bij. Dus gingen ze het eerst navragen bij de persoon die de passing had gedaan en ik zou teruggebeld worden. Er gebeurde veel, maar ik werd dus niet teruggebeld. Dus vandaag zelf nog maar eens naar Meyra gebeld. Tja, het dossier lag dus nog steeds bij ene Martijn die de passing had gedaan en de offerte had gemaakt en ze wisten nog van niets. Ja lekker dan! Ik wil mijn nieuwe elro gewoon! Ook zou het niet in de offerte meegenomen zijn, maar ik weet zeker van wel, heb dat nog nagevraagd bij de WMO consulente toen ze mij half oktober belde dat ze de offerte had goedgekeurd en de opdracht tot bestellen van de elro aan meyra ging doen.
Degene die ik van Meyra aan de telefoon had zou Die Martijn vandaag nog benaderen en ik zou zo snel mogelijk teruggebeld worden, zit al de hele ochtend te wachten, neem mobieltje zelfs mee naar het toilet, maar nog steeds niets.
Ik twijfel nu of ik er zelf nog weer achteraan moet gaan bellen  :/

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #179 Gepost op: 29 november 2012, 11:49 »
Wat stom. :( Het leek net zo vlot te gaan, balen!! Hopelijk valt het mee en is 'ie er toch snel...

 :knuf:

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal