Showroom
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Showroom  (gelezen 45049 keer)

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #60 Gepost op: 15 januari 2013, 13:09 »
Mooie  stoel Linn! Een aantal vrienden van mij hebben ook de Alex. Zij zeggen dat het echt een van de betere stoelen is en dat vooral de standaard vering die erop zit erg goed is. Hoe bevalt hij jou? Waarom heb je gekozen voor voorwielaandrijving trouwens?


tnx voor het commentaar op mijn sportstoel. Hij is inderdaad vrij compact, omdat hij niet zo breed is en ook niet extreem lang. De voetensteun gaat waarschijnlijk nog wat verbouwd worden waardoor deze ook nog wat meer naar achter gezet kan worden. Het is ook wel deels gezichtsbedrog dat hij "compact" lijkt trouwens. Dat komt doordat hij zo kaal is en er geen grote dingen opzitten als hoofdsteun, verstelopties etc. Nadeel is wel dat hij daardoor een stuk minder comfortabel is, maar comfortabel is ook niet echt belangrijk voor een sportstoel.
@Ilona, ja haha dat ik mijn kat Fendt. De katten racen altijd om de beste plekjes en mijn rolstoel is een heeel goed beste plekje haha.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Showroom
« Reactie #61 Gepost op: 15 januari 2013, 14:07 »
Mooi Linn, ziet er allemaal goed uit

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #62 Gepost op: 15 januari 2013, 17:32 »
Bedankt :).

Hij bevalt heel goed Wendela, hij rijdt fijn (reageert snel) en de vering is idd goed. Ik had hiervoor een puma yes te leen en als ik daarmee een stukje gereden had was ik helemaal door elkaar geschud waardoor ik er niet goed mee weg kon, bij deze gaat dat echt veel beter.
Ik heb voor voorwielaandrijving gekozen omdat ik veel binnen rij op de universiteit en daar niet altijd evenveel ruimte is.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #63 Gepost op: 15 januari 2013, 18:05 »
Hmm ja, dat klinkt idd logisch als je zo veel op de uni bent!
Ik hoor echt alleen maar slechte dingen over de puma's trouwens. (Al schijnt de nieuwste beter te zijn volgens weer een andere hockey-vriendin)

Mijn sportstoel heeft dus echt amper vering. Hij wordt nog iets minder strak ingesteld, hopelijk is het dan beter. En op asfalt op volle snelheid gaan de voorwielen sjimmieën. Das een soort combo van door elkaar geschud worden en een trilfunctie op de stoel -.-

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Showroom
« Reactie #64 Gepost op: 16 januari 2013, 14:10 »
Das minder inderdaad..

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Showroom
« Reactie #65 Gepost op: 16 januari 2013, 16:53 »
die laptop paal is ook ideaal voor lifters :D hebben we gemerkt in amsterdam :D

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #66 Gepost op: 6 november 2013, 20:45 »
Zijn er geen mensen meer die iets kunnen showen? Ik vind dit zo' n leuk topic. :D

Mijn nieuwe handbike, Stricker met duimgas en elektrische ondersteuning. Kon kiezen tussen grijs en zwart. Heb grijs genomen (mede doordat die sneller leverbaar zijn )






Ik heb zelf nog iets heel handigs er bij geknutseld. Onder de twee schermpjes hangt een tasje (niet op de foto te zien) waar mijn iphone in kan. Het is eigenlijk een tasje voor op de stang van mountainbikers. Hier een foto van het product: (ik heb hem via ebay gekocht, echt een aanrader)

Het is heel handig want zo kan ik bijv de navigatie gebruiken, muziek luisteren (je hebt een handige ingang voor oordopjes) en bellen. Als het regent blijft de telefoon droog maar ik kan gewoon het touchscreen blijven gebruiken. En in het tasje onder de telefoon kunnen handige kleine dingen zoals sleutels, geld of medicijnen. Helemaal handig :)
« Laatst bewerkt op: 6 november 2013, 20:48 door Zwaantje »

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #67 Gepost op: 6 november 2013, 21:19 »
Ziet er goed uit! En dat tasje klinkt ideaal :)

Ik hoop dat ik hier binnenkort eindelijk een trippelstoel kan showen, maar dat is nog steeds gedoe qua goedkeuring helaas.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #68 Gepost op: 7 november 2013, 02:19 »
Ik zal binnen kort mijn elro eens op de foto zetten voor dit topic

Oh en ik vind dat tasje echt uber handig eruit zien! Zou dat ook op een elro kunnen? Hoe is de bevestiging?

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #69 Gepost op: 7 november 2013, 15:55 »
Ja kan prima op een elro. Ik had hem in eerste instantie gekocht voor op mijn rolstoel, op de buizen. Zodat ik een tasje had voor mijn telefoon, sleutels, medicijnen, eventueel een kleine portemonnee.  Alleen ik vond het onhandig dat ik dan de telefoon niet kon zien, moest hem er steeds uit halen. En de aansluiting oor oordopjes zit onderaan, aangezien het tasje naast mijn benen hing was dat niet zo handig. Later heb ik heb nog aan de zijkant bevestigd, zeg maar naast mijn rugleuning, aan de buis van de duwhandvaten, dat was al handiger. Maar dit vind ik toch het fijnst. . Je kunt vast iets bedenken voor de elro.

Er zitten drie klittenband bevestigen op, twee aan de achterkant en 1 aan de bovenkant. Aan de onderkant zit de in/uitgang voor de oordopjes (zie foto).

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #70 Gepost op: 18 december 2013, 16:49 »
Zijn er nog elro's en trippelstoelen om te showen ?   (a)

Myrthe

  • Gast
Re: Showroom
« Reactie #71 Gepost op: 18 december 2013, 17:33 »
Heb je misschien een foto van hoe dat tasje aan je handbike hangt zwaantje? En heb je n linkje waar je die besteld hebt?

Mijn trippelstoel is de normaalste van de normaalste en een elro heb ik niet, maar dit doet me er wel aan denken dat ik nog steeds foto's moet posten van mn handbike en rolstoel :D

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #72 Gepost op: 19 december 2013, 00:21 »
Ik zal mijn elro eens op de foto zetten binnenkort :)

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #73 Gepost op: 19 december 2013, 09:56 »
Heb je misschien een foto van hoe dat tasje aan je handbike hangt zwaantje? En heb je n linkje waar je die besteld hebt?

Sorry geen foto, maar het valt ook niet op de foto te zetten want dan zie je de bevestigingen niet zitten. Ik heb maar wat geknutseld, hij zit onder de twee schermpjes, naast het handvat (waar je de Stricker handbike aan vast kunt houden om hem te verplaatsen). En de klittenbandjes zitten dus om dat handvat heen. En verder moet je gewoon erg creatief zijn haha.

Hier een linkje: (dit is niet waar ik hem heb gekocht, die van mijn was goedkoper maar die kan ik niet meer vinden. Die stond ook op Ebay.)
http://www.ebay.nl/itm/ROSWHEEL-BICYCLE-MOBILE-PHONE-HOLDER-CYCLE-BIKE-IPHONE-FRAME-POUCH-BAG-CASE-/400369761753?pt=UK_SportGoods_CyclAcces_RL&var&hash=item5d37e5bdd9&_uhb=1

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Showroom
« Reactie #74 Gepost op: 19 december 2013, 15:00 »
Ziet er echt handig uit!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal