wat helpt jullie die verschrikkelijke migraine achtige aanvallen te vermijden?
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: wat helpt jullie die verschrikkelijke migraine achtige aanvallen te vermijden?  (gelezen 8549 keer)

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Ik heb het ook een aantal maanden gehad en toen bleek er een werveltje in mijn nek niet goed te zitten waardoor de hoofdpijn bleef hangen. Zelf heb ik ook wel migraine maar niet dagelijks. Destijds voelde het wel zo maar bleek dus uit mijn nek te komen. Meerdere artsen gezien tot dat er eentje zei ga eens langs de manueeltherapeut na een paar sessies ging het gelijk stukken beter!

Nu voel ik het verschil zodat er tijdig wat mee gedaan kan worden.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Ik heb dat programma gezien met dat meisje waarbij iets op de hersenen drukte. Zij had inderdaad EDS, maar zoals ik het mij herinner speelde er vooral iets mee met een afwijkende anatomie bij de onderkant van de schedel en was de EDS meer de spreekwoordelijke druppel die de emmer liet overlopen of niet?

Chiari malformation? Dat komt nog al eens voor samen met EDS. Dan zakken de hersenen een stukje naar beneden en dat kan erge klachten geven. Chiari kan komen door een afwijkende anatomie maar ook doordat het gewoon te slap weefsel is.

Offline christine-h

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 30
  • geniet van de mooie dingen!
    • Bekijk profiel
een dag boek bij houden goede tip!! ik moet me er toch maar eens toezetten. dat is namelijk niet mijn beste bezigheid ;) ik vind er nooit de tijd voor, te lui denk ik hihihi

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal