Forum > HMS/EDS algemeen

diagnose

<< < (3/48) > >>

Marianne:
Daarom. Hij en ik verwachten dat de kans dat ik het klassieke type heb klein is. Daarvoor zouden mijn huidkenmerken (die hij dus wel ziet, de internist niet..) duidelijker moeten zijn. Maar de navelbreuk en buikwandbreuken komen weer vaker bij het klassieke type voor. Ik merk vanzelf wel (uitslag volgt over een aantal maanden) wat het is!

Martinuzje:
Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik 20 september weer opnieuw de molen inga in Groningen. Mijn zusje wordt daar onderzocht en ze willen mij ook nog graag even zien. Ik heb al gezegd: ik wil me best laten onderzoeken verder, als het maar geen gevolgen heeft voor mijn wajong :-[

Annemarieke:

--- Citaat van: Martinuzje op 31 augustus 2011, 09:15 ---Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik 20 september weer opnieuw de molen inga in Groningen. Mijn zusje wordt daar onderzocht en ze willen mij ook nog graag even zien. Ik heb al gezegd: ik wil me best laten onderzoeken verder, als het maar geen gevolgen heeft voor mijn wajong :-[

--- Einde van citaat ---

Je hebt toch al een diagnose? Dan ga je toch niet opnieuw de molen in? Tenzij je dat zelf wilt.

Martinuzje:
Nou dat is dus het lullige. De KG in Utrecht heeft op de een of andere manier het lef gehad om de diagnose weer uit ons dossier te halen... Oftewel: mijn moeder en ik hebben beide geen officiele diagnose op papier staan.

De KG in Groningen weet voor 99% zeker dat we een bindweefselaandoening hebben, maar ze kunnen er nog geen plaatje op plakken... Dat is de narigheid nu dus. Dus 20 september er maar gewoon naartoe en kijken wat ze ervan zeggen... Want die onzekerheid van nog steeds niet weten wat er precies aan de hand is, is ook nix

Annemarieke:
Nou succes de 20e

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie