Forum > Creatieve hoek

Het grote nagellak en nailart topic

<< < (4/46) > >>

Ilona:
Oh een foto topic, ik zal eens gaan uitvogelen of ik de fotos van mijn Iphone op de pc kan krijgen dan zal ik ze hier ook posten!

Wendela:
Leuk Aman! Jij hebt zulke leuke ideetjes!

En Elize, die zijn echt te hip!



mijn nagels vorige week (voordat ik het geknoei had opgeruimd  :-[ ) op mn duim en wijsvinger een deel van een bloem. Tenminste dat moest t voorstellen haha.


Dit heb ik nu! De french heb ik niet zelf gezet. Dat is Mani-Q (blijft 4 weken zitten, keihard. Mijn nagels blijven heel tijdens de hockey!) maar de duim heb ik net even zelf gepimped  ;D

Ik heb mijn zusje dr nagels gedaan. Ze heeft nu 9 koekie monsters en 1 elmo haha. Jammer genoeg ben ik vergeten een foto te maken -.-

rozemarijn:
Ik ben echt jaloers op jouw nagels Ingeborg..die van mij zijn weer jammerlijk afgebroken.....-.-

Wendela:

--- Citaat van: rozemarijn op 15 oktober 2011, 15:01 ---Ik ben echt jaloers op jouw nagels Ingeborg..die van mij zijn weer jammerlijk afgebroken.....-.-

--- Einde van citaat ---
Rolstoelhockey is killing voor je nagels! Voordat ik Mani-Q op had hoefde ik niet eens mn nagels te knippen. T sleet vanzelf bij t hockeyen brrrr!
Heb je al een goede versterkende nagellak geprobeerd?

rozemarijn:
Ja...maar zodra het een beetje fatsoenlijk op lengte is, scheurt het of brokkelt het of heb ik haakjes...:S

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie