Forum > Creatieve hoek

Breien

<< < (2/5) > >>

edith:
Zelfs ik brei af en toe.Maar is erg lastig met mijn schouders,maar met de rondbreipennen gaat het makkelijker.
Rondbreipen zijn 2 korte breipennen die met een nylondraad aan elkaar zitten.Het grootste voordeel hiervan voor mij is dat ik dan geen pennen onder m'n oksels hoef te steken,maar gewoon de bubs op m'n schoot kan houden en geen grote armbewegingen hoef te maken.

Marianne:
Hoor je de pennen onder je oksels te steken dan? Ik ben sinds kort aan het breien (een ondas), maar ik wist niet dat die dingen onder je oksels moesten. Is dat handiger?

jenneke:
Ik hang zelfs op een pen( die ook idd onder mijn oksel hangt) lage korte pennen of rondbrei pennen kan ik niet mee overweg. Ik brei met 40 cm pennen.

Nigelle:

--- Citaat van: Marianne op 19 september 2011, 15:00 ---Hoor je de pennen onder je oksels te steken dan? Ik ben sinds kort aan het breien (een ondas), maar ik wist niet dat die dingen onder je oksels moesten. Is dat handiger?

--- Einde van citaat ---
Ik kan dat ook niet doordat ik scheef zit. En ik brei ook altijd zonder dat ik ze tussen mijn arm en mijn zij klem. Dat gaat gewoon niet. Dus gewoon breien zo als het voor jou het makkelijkst gaat. ;)

Lientje:
ik brei op een hele kromme manier het lukt me nog zelfs met boven arms gips te breien  ;D.
maar lukt het een beetje met je werk marianne?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie