Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

sos talisman

<< < (3/9) > >>

rozemarijn:
Op zich snap ik dat mensen de meerwaarde niet zo zien, maar toch vind ik het nogal geruststellend dat mensen niet aan me gaan trekken en duwen ivm HMS/EDS. Daarbij weet ik toevallig dat plaatselijke verdovingen niet werken en dat ze niet zomaar moeten gaan hechten ofzoiets. In mijn portemonnee gaan mensen niet zo snel kijken naar medische gegevens, dus het VED-kaartje is niet heel zinvol naar mijn idee, wel een goed hulpmiddel hoor. En zo een talisman is net even opvallender dan een kaartje in je portemonnee. En de talisman is internationaal bekend ook nog.

Ik heb naast HMS/EDS ook nog wel andere dingen, wat handig is om te weten, maar ik zou het vrijwel iedereen met HMS/EDS aanraden ;)

Wendela:
ik heb nu ook pas doorgezet wegens de meerdere problematieken om t zo maar te zeggen  ???

rozemarijn:
Ja ik snap het :)

Marianne:
Volgens mij wordt er wel in je portemonnee gekeken naar een SOS-kaartje. Je moet hem natuurlijk wel op een goed zichtbare plaats in je portemonnee hebben zitten, en niet tussen een stapel visitekaartjes of zo.

Annemarieke:
Volgens mij wordt er ook in je portemonnee gekeken. Handig om te kijken wie je bent op rijbewijs of ID-kaart en denk dat er dan ook wel naar zo'n kaartje gezocht wordt. Ik hoorde laatst trouwens van mijn moeder dat het slim is om een I.C.E. in je telefoon te zetten. Dat staat voor: In Case of Emergency en daar zet je dan het nummer onder van degene die mensen kunnen bellen als jij niet aanspreekbaar bent. Niet handig als je een wachtwoord op je telefoon hebt natuurlijk maar ik heb het wel in mijn mobiele telefoon gezet. Ik wist hier niet van en waarschijnlijk meer mensen niet, maar je zult maar neervallen en iemand treffen die er wel van weet en in je telefoon naar ICE zoekt. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie