Forum > Forumvragen, regels en mededelingen

Forum tips & trucs

<< < (2/2)

edith:
Weet niet of dit de juiste plek is,maar de laatste tijd worden de helft van de smileys in mijn bericht niet afgebeeld.Dan blijven er als het bericht geplaatst is,de codes ofzoiets van de smiley staan i.p.v. de afbeelding.Doe ik iets niet goed of ligt het aan het forum?

Marielle:

--- Citaat van: edith op 19 augustus 2011, 08:46 ---Weet niet of dit de juiste plek is,maar de laatste tijd worden de helft van de smileys in mijn bericht niet afgebeeld.Dan blijven er als het bericht geplaatst is,de codes ofzoiets van de smiley staan i.p.v. de afbeelding.Doe ik iets niet goed of ligt het aan het forum?
--- Einde van citaat ---
Prima plek hier. Het forum herkent de codes niet altijd als er een ander teken vlak voor staat. Met spaties eromheen doen ze het eigenlijk altijd wel.

;) los
;)werkt niet
?;) weer wel
,;) weer niet

Als ze het niet doen, gewoon even spaties invoegen dus ;)

Marielle:
De verjaardagskalender

Als je bij je profiel je geboortedatum invult, komt je verjaardag automatisch op de kalender te staan. Als je niet wilt dat anderen kunnen zien hoe oud je wordt, vul dan bij geboortejaar 0000 in, dan komt je verjaardag zonder leeftijd op de kalender te staan.

Marianne:
Het forum op je mobiel:

Voor de simpele versie, die minder dataverkeer vraagt, ga je naar de WAP2 versie. Je vindt de link helemaal onderaan de hoofdpagina van het forum en hier:

http://www.meidenmethmseds.humanity4all.nl/index.php?wap2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie