Forum > (Rolstoel)sport

Paardrijden

<< < (9/9)

Zwaantje:
Wat geweldig voor je. De band met je paard zal wel eeg intens zijn. Dieren kunnen zo veel verlichting geven!
Leuk dat je even een update geeft

rozemarijn:
He wat leuk weer iets te horen. Je bent goed bezig geweest zo te lezen. Het is best intensief allemaal, je paard zadelmak maken etc. Leuk zeg allemaal.

Hier gaat alles zijn gangetje

kim1991:
Ja de band met Gucci is echt super. Dat is niet in woorden te beschrijven. Dat maakte het hele inrijden ook een heel stuk makkelijker. Ik ben gewoon een keer opgestapt en weggereden. Hij heeft nooit een stap verkeerd gezet. En ook nu voelt hij me nog perfect aan. Als ik een mindere dag heb is hij nog relaxter dan normaal en laat me gewoon rondjes stappen terwijl als ik me wat beter voel hij graag hard voor me wilt werken. Maar ook gewoon aan de hand. Hij komt altijd als ik hem roep dus hoef niet het hele weiland door en ik kan ieder stuk van zn lichaam laten bewegen en draaien zonder hem aan te raken. Magisch gevoel is dat. Maar zoals ik al eerder gezegd heb, iedereen is welkom een keer langs te komen voor heel veel paardenknuffels en voor wie wil en kan een rondje hobbelen!

rozemarijn:
Nou, zo een mooi aanbod zal ik niet snel afslaan zeg. Ik ben dol op paarden en op rijden, al heb ik het in geen jaren meer gedaan en mis ik het enorm. Dus misschien dat ik wel eens een keertje paardenknuffels en een rondje hobbelen bij je kom halen ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie